zondag 5 juli 2020

LOVE sisters

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik er voor jullie op het blog met een layout van 30x30cm.


Begonnen natuurlijk op een wit vel met een mooie mask als blikvanger. 
Het papier wat ik heb gebuikt is Spring's Arrival 6011/0656
 6011/0656
6011/0427

De leuke takjes komen van het labelvel en moet je zelf 'fuzzy cutten' oftewel knippen.


De mooie mask van DDBD heb ik met structuurpasta gemaakt. En doordat deze nat is komt de ondergrond er her en der doorheen.


De leuke tekst komt van de labelset Spring's Arrival 6011/0427 
Overal komen de stempeltjes van Streetwear terug. 


Leuk dat jullie weer op het blog geweest zijn

en tot een volgende keer!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette