vrijdag 2 oktober 2020

Scr@pchallenge 31#

Hallo allemaal, 

Het is weer een nieuwe maand en dan hebben wij een scrapchallenge voor jullie. Het is niet zo'n moeilijke  deze keer en we hopen dat jullie allemaal weer meedoen. 

Dit is mijn layout geworden:


Op de achtergrond heb ik de ster van het scrapbookstencil Basics Shapes 2 gebruikt:

6002/0863


De ster heb ik op het papier gelegd en met Distress Oxide bewerkt.  Deze heb ik op meerdere plekken terug laten komen. Het zomerse papier To the Beach past natuurlijk goed bij deze zomerse foto's. Van dit papier heb ik de ster uitgeknipt. 


6011/0658


De bijpassende labelvellen 'To the Beach' komen terug bij de foto's


6011/0428


hier nogmaals een ster van het scrapbookstencil Basics Shapes 2 en labels


en ook hier een ster. Nog wat gouden spetters en dan is de layout af. 

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

We hopen dat jullie de uitdaging aangaan en dat we jullie layout voorbij zullen zien komen in onze Noor! Design Scrap groep.


Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar: 


Veel plezier en we zien graag al jullie creaties tegemoet!






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette