zaterdag 10 oktober 2020

Winter

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met een super leuke papierset Craft Kit Frosty Winter 472.100.007. In de set zit een Shape Art mal en alle leuke diertjes die je hier op de kaart ziet.


Het papier voor de kaart komt ook uit deze set: Ik heb twee verschillende designs gebruikt en de bovenste laag is een wit linen structuur vel. Ik heb dit witte vel geembossed. Daarna is het een kwestie van aankleden met alle leuke dingetjes die in de kit zitten.




In het midden van de kaart heb ik van een strook papier een vlag gemaakt en daar een kersttekst van Noor!design gezet. Ook de tag komt van een papierset van Noor!design.


Kijk die eskimo eens waggelen. Best lastig zo op een ijsschots:)


Er zitten ook leuke stickers in het pakketje. Het woordje BRRR... komt hier ook van.


 Ik hoop dat jullie er wat inspiratie van hebben gekregen. En als dat zo is dan hoop ik dat jullie ook meteen wat kunnen gaan knutselen.

Graag tot een volgende keer!




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette