maandag 17 januari 2022

Bella Lulu bloghop Over the Moon


Dag allemaal,

Vandaag hebben we weer een mooie bloghop voor jullie:

 

Wat moet je doen?
  • Ga 17 januari 2022 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Ons nieuwe Bella Lulu knipvel heet "Over the Moon".


** klik {HIER} om het Bella Lulu knipvel te bestellen **

Ik heb voor jullie een CAS kaartje gemaakt. 

Met de grote cirkel stansen van Carlijn Design heb ik alle cirkels gemaakt. 

CDSN-0122 Snijmallen Cirkels

Op het witte gedeelte heb ik de Mask Kialo van Dutch Doobadoo gezet met distress oxide. 

470.715.157 Mask Art Kialo

Het papier is van Bella Lulu La La Lente
3004/0012 Bella Lulu designpapier La La Lente

Het label is een slimline stans van Carlijn Design. 
CDSN-0120 Snijmallen Snijmallen Mini Slimline kaart 2

Zo dat was het weer voor mijn bijdrage. Jullie mogen nu gezellig door hoppen naar:


Tot een volgende keer!

















3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette