vrijdag 21 januari 2022

Bloghop CAS kaart volgens Corry


Dag allemaal,

Vandaag voor jullie de wekelijkse bloghop op vrijdag met in de picture een mooie kaart gemaakt door een designteam lid in dit geval Corry Dank.

Wat moet je doen?
  • Ga 21 januari 2022 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat  een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
(de kosten voor deze online workshop zijn 5 euro)

De inhoud van deze online workshop is als volgt:
Opbouw en uitleg kaart
  • Het is ook mogelijk om een All Inclusive abonnement te nemen als je geen enkele Online Workshop wilt missen. Wat zijn de voordelen?
- onbeperkt toegang tot alle OnlIne Workshops
- minimaal 2 nieuwe video's per week
- unieke kaartmodellen en patronen

- tips & tricks
- uitgebreide productinfo
** klik {HIER} om ons All Inclusive abbonement te bestellen **

All Inclusive Abonnement

*** Klik hier om het rilbord te bestellen ***



Voor jullie heb ik dit kaartje gemaakt:


Ik vond het kaartje van Corry zo mooi, zo elegant dat ik me aan haar beschrijving heb gehouden. 
Ik heb het knipvel van Bella Lulu Bedtime Bear gebruikt:

3000/0111 Bella Lulu Knipvel Bedtime bear 

Ik hoop dat jullie weer verder hoppen en dan mag je nu naar:


Veel plezier!




 

3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette