zondag 3 maart 2019

Noor!design scr@pchallenge 15#

Dag dames,

We hebben weer een leuke SCR@P-uitdaging deze maand. Doe je weer mee?



Natuurlijk hebben wij al voor inspiratie gezorgd. Hieronder vind je mijn  layout van 30x30cm.



Ik heb de ballenbakfoto gematcht bij het leuke papier op de achtergrond: Feeling Crabby 6011/0559 en At the Zoo 6011/0595


De titel 'Monkey Town' is gemaakt met de Bella Lulu Stamp handlettering 3002/0101. Hij staat op een label van At the Zoo 6011/0413





Met de sjablonen van het Scr@pbookstencil Basic Shapes 2 6002/0863
heb ik de sterren nagetekend en overgenomen met het papier Dots&Stripes 6011/0574


De labels komen uit een sheet van  At the Zoo 6011/0413

Het leuke fotostripje 6002/1232 komt van de nieuwe collectie deze maand:



  heb ik uit glitter papier gestanst.




We hopen dat jullie de uitdaging aangaan en dat we jullie layout voorbij zullen zien komen in onze Noor! Design Scrap groep.


Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar: 


En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na eind maart met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan  maakt maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons een leuke prijs van Noor! Design. 

Veel plezier en we zien graag al jullie creaties tegemoet!

 XOXO Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette