zondag 24 maart 2019

Together

Hallo Allemaal,

Hier ben ik weer met een layout voor jullie. 
Ik heb me laten inspireren door de groene muur die op de foto te zien is. Je moet wel goed kijken op de foto om dat te zien, maar dat doet helaas de foto.


Het papier van de papierlijn Dots&Stripes 6011/0574 past heel goed bij de muur en gebruik ik om de foto te matten.
In de papierset zit een ProjectLife kaartje wat ik ook achter de foto gebruik. Hierdoor wordt mijn tweede kleur voor deze layout ook meteen bepaald namelijk het oranje.




Het mooie hart heb ik ook van het designpapier gestanst en een beetje oud gemaakt met een schuurpapiertje. 


Het honingraatje van DDBD heb ik met pasta verwerkt en ook nog eens gestempeld met ColorBurst. Het honingraatje van Noor!design 6002/0979 heb ik van donkergroen met stippeltjes designpapier Dots&Stripes gestanst en
achteruit de foto laten komen.


 De mooie pijl heb ik uit het designpapier Dots&Stripes 6011/0574 geknipt.
Het woordje Together heb ik bewerkt met Goud embossing poeder.
De kroontjes heb ik gestempeld en daarna met embossingpoeder bewerkt.

De leuke hexagons heb ik van het papier van achter de foto genomen en uitgestanst zodat het oranje mooi terug komt.

Zo we zijn aan het einde gekomen van mijn blogpost.
Hopelijk heb ik jullie kunnen insprireren en tot een volgende keer!

XOXO Annette

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette