zondag 6 oktober 2019

COOL!

Hallo allemaal,

Toen ik de sneaker van de nieuwe collectie zag dacht ik oeeeeee die in glitter zou ook tof zijn.
En dan zie ik de foto en denk meteen daar ga ik mee aan de slag. 
Maar dan moet er ook een linkse en een rechtse schoen komen, omdat ze zo in kleermakerszit zit.
Door het papier links ( dus met de verkeerde kant) in de mal te doen krijg je dus twee verschillende schoenen. 


Achter de foto heb ik gemat met het nieuwe vintage jeans designpapier 6011/0621en heb ik het roze terug laten komen van de serie Bride&Groom 6011/0608 en Lovely Aquarels 6011/0572


Het leuke jeanszakje 6002/1388 heb ik gemaakt van velum en dat geeft een mooi doorkijk gevoel. Daar sequins in en twee labels 6011/0419 en je krijgt een spannend detail op je layout. Iets wat je niet meteen ziet. Een leuk effect geeft dat.....


Symmetrisch gehouden door links en rechts 1 schoen en 1 jeanszak te plaatsen.


 De achtergrond is bewerkt met stempels en packaging techniek.  De witte streepjes op de sneaker zijn gemaakt met een witte pen. 


Dit was het weer voor vandaag! Hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren!
Ik wens jullie nog een fijne dag toe!

XOXO Annette

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette