vrijdag 4 oktober 2019

Grow young


Hallo allemaal,

Hier ben ik weer!
Vandaag een layout met een foto van de vakantie. Wij waren toen in Elburg en daar bij de haven staat deze grote bank. Nog best een karwei om daar op te klimmen, maar voor de foto heb je alles over toch?!


De achtergrond is een baan van Bistre en Color Burst. De foto is gemat met het Vintage jeans papier6011/0621



De mooie riem 6002/1385 uit de Vintage jeans collectie past hier super op. De riem heb ik gestanst uit wit linen papier en bewerkt met Bistre naturel kleur. 
Door hem goed nat te maken en daarna met de heattool te drogen krijg je deze nuances. Tijdens het drogen kreukel je het papier een beetje.
De gesp is met embossingpoeder bewerkt. 



De tekst op het label vind ik erg mooi passen;)


 De mooie stans Esmee 6002/1383 heb ik onder de foto gezet. Ook deze weer uit wit linen papier en met Bistre op kleur gemaakt.

Wat is die riem toch mooi, net alsof hij gedragen is.

Ik hoop dat jullie weer aan het freubelen gaan en dat ik inspiratie gegeven heb om lekker te gaan beginnen.

Tot een volgende keer! 

tot ziens, Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette