dinsdag 31 december 2019

Bijna 1


Hallo allemaal,

Voor jullie vandaag een layout van 30x30cm. Tijdens het oppassen heb ik deze foto gemaakt en realiseerde me dat de tijd zo hard gaat en dat deze kleine meid al bijna 1 is.
 Dat moest ik even voor later documenteren. 
Hoe zag ze eruit toen ze bijna haar eerste verjaardag ging vieren. 


Op een leeg wit vel begin je als eerste met de foto en het papier. In dit geval heb ik het Vintage Baby girl 6011/0606 gebruikt. 



Door het bruin van het papier en het zitten van Sophie kreeg ik het idee om Teddy 6002/1299  te gebruiken in zittende positie met de ruggen tegen elkaar. 



De kleinste Floral Flourishes 6002/1081 en 6002/1082 passen ontzettend goed bij het papier en deze heb ik geponst en erbij geplakt.
Als alles op elkaar is geplakt begin je met de achtergrond. Zo weet je precies tot waar het papier komt en ben je niet hele mooie dingen aan het maken waar je later niets meer van ziet. 
De achtergrond is gevuld met de packaging techniek en wat stempels. De chevrons en de hartjes komen van de Scr@pstencils Liefde 6002/0826 en  Pijlen 6002/0825 


Ik vind het een layout geworden met een romantisch teintje 
en hoop dat ik jullie inspiratie heb kunnen geven.
Tot een volgende keer en een fijne dag vandaag!

XX Annette

2 opmerkingen:

  1. Prachtig. Wat een vrolijke foto. Fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Strange "water hack" burns 2lbs overnight

    At least 160 thousand women and men are hacking their diet with a simple and secret "water hack" to drop 1-2lbs each night while they sleep.

    It is painless and works on everybody.

    You can do it yourself by following these easy steps:

    1) Go grab a glass and fill it half the way

    2) And then follow this awesome HACK

    you'll become 1-2lbs skinnier the very next day!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette