dinsdag 31 december 2019

Hiep Hiep Hoera!


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik de eerste verjaardag van mijn kleindochter in een vrolijke layout weergegeven. 
Samen  delen Samen spelen was een belangrijk onderwerp die dag. Hoe zit het dan met taartjes delen:) haha


 Het taartrandje heb ik oranje gemaakt met Daniël Smith watercolor en dat verder over de achtergrond in lichte vorm doorgetrokken. Daarna ben ik aan het ponsen gegaan. Allemaal verschillende cirkels van design papier Summer Vibes 6011/0612 en wit papier. 
Deze witte cirkels heb ik gekleurd met watercolor in allerlei kleuren van de verjaardagsslinger. 


Met de leuke one of a kind balloons 6002/1211 heb ik de ballonnen HIEP HIEP HOERA uitgestanst. 


Nog even de foto matten en "JOY" ponsen uit een kaartje en een paar knopen uitkiezen die er leuk bijstaan. 

Dit was het weer voor vandaag. 
Gezellig dat jullie langs zijn geweest en tot een volgende keer!

xx Annette

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie vrolijke layout. Fijne jaarwisseling

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Listen...

    This may sound kind of weird, maybe even kind of "out there"....

    HOW would you like it if you could simply click "PLAY" and listen to a short, "miracle tone"...

    And magically attract MORE MONEY to your LIFE?

    I'm talking about BIG MONEY, even MILLIONS of DOLLARS!!!

    Do you think it's too EASY? Think something like this is not for real?

    Well then, Let me tell you the news...

    Usually the largest blessings life has to offer are the easiest to GET!!!

    Honestly, I will PROVE it to you by allowing you to listen to a real-life "magical abundance tone" I've produced...

    (And COMPLETELY RISK FREE).

    You simply hit "PLAY" and watch how money starts piling up around you... starting so fast, you will be surprised...

    TAP here to PLAY this marvelous "Miracle Abundance Tone" - as my gift to you!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette