zondag 5 juli 2020

New beginnings

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer met een layout voor jullie.
Gezellig dat jullie weer langskomen:)


 Zoals altijd begin ik op een wit vel en heb ik deze keer die prachtige grote Mask Art Clocks&Stripes gebruikt:

470.715.814

Bewerkt  met Distress Oxide 


 Daarover heen een kleur explosie. Dat zijn korreltjes die in aanraking met water leuke effecten geven. 


Het mooie klokje van het stickervel en ook de teksten komen hier van Sticker arts Clocks

491.200.003


Nog even een overzichtsfoto. en hier zie je ook de bakstenen die gemaakt zijn met DDBD structuurpasta en de volgende Mask Art Grunge Clocks:

470.715.154

Ik heb ze gekleurd met Distress Oxide.

Zo dit was het weer voor vandaag en tot een volgende keer!

groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette