donderdag 2 juli 2020

Scrapchallenge #28

Hallo allemaal,

Het is weer een nieuwe maand dus een nieuwe scrapchallenge voor jullie.
Dit keer zijn we aan de slag gegaan met dit voorbeeld:
Dit is mijn uitwerking geworden:

 Het matten van de foto is gemaakt met Country Garden 6011/0421


De leuke embellishments maak je in een handomdraai zelf met deze Picture Kit 6004/0035




Op de ondergrond de Mask 470.715.132


De bloemen gestanst van wit papier en gekleurd met ColorBurst en ook het woordje CHEESE met colorburst bewerkt.



Pasta door de Mask en daarover heen een stempel

Op de ondergrond deze Mask 470.715.144

Ik hoop dat ik jullie inspiratie gegeven heb


en dat jullie de uitdaging aangaan en dat we jullie layout voorbij zullen zien komen in onze Noor! Design Scrap groep.


Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar: 


En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na eind juli met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan  maakt maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons een leuke prijs van Noor! Design. 


Veel plezier en we zien graag al jullie creaties tegemoet!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette