maandag 14 december 2020

Blow that candle

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer iets laten zien op het Noorblog. Het is een kerstkaartje geworden. Daar kun je er niet genoeg van hebben toch?! 


De onderste basis kaart is er 1 van Kraft papier. Daarop komt een strook wit papier met ribbelkarton.
Het Scrapdesignpapier wat ik gebruikt heb is Forest Winter 601/0634. Een strookje aan de rechterkant en hieronder zie je de eekhoorn die ik uitgeknipt heb uit een vel.




Rondom de eekhoorn heb ik takjes "Silent Night Pine Branches" toegevoegd die ik uit glitterpapier heb gestanst.


6002/1509


De basis van deze Guirlande is de guirlande van Jingle Bells. Daarop komen gouden glitter takjes (Pine Branches) en ook takjes van onderstaande guirlande die er ook los bij zitten als stans. Ik knip ook nog wat besjes uit de designpapier. 






6002/1231


Super gaaf randje Esmeralda langs de kaart


6002/1545

Het tekstje binnen in de Guirlande komt van Jingle Bells labels 

6011/0429


Wil je ook de kaars van Corry Dank maken. Deze wordt uitgelegd in  All Inclusive  waar je je maandelijks op kunt abonneren. Ik verwijs je naar de webshop wanneer je interesse hebt hiervoor: klik hier


6002/1553

Ook heb ik als laatste nog het hekje Little Happiness Fence  toegevoegd en dan is mijn kaartje klaar.

Tot een volgende keer!








 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette