vrijdag 11 december 2020

Een hart......

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een kaartje om iemand een hart onder riem te geven. Hoe fijn is het om iemand sterkte te wensen voor de komende tijd middels een zelfgemaakt kaartje. 




Op een Kraft achtergrond heb ik een vierkant gemat uit de Scrappapier serie Streetwear 6011/0645.

6011/0645


Op het witte deel papier heb ik een Buckle&Belt gemaakt oftewel een mooie riem. Deze is gemaakt van wit papier en met Distress Oxide op kleur gemaakt. Het gespje is met embossingpoeder gekleurd 


Onder de riem steekt een Stencil Kit Heart 6002/0991


 De woorden op de kaart heb ik er zelf op geschreven. 

Dankjewel voor het langskomen en tot een volgende keer!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette