dinsdag 5 januari 2021

Autumn

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een layout 30x30 gemaakt. 


Op een wit vel ben ik begonnen met twee Masks van DDBD uit de nieuwe collectie.


6011/0660

Het mooie papier Crunchy Leaves heb ik gebruikt voor matten en het fuzzy cutten van embellishments. 


Het mooie takje komt achter het cluster uit. 


6002/1565


Hello autumn girl komt ook van het designpapier.


6002/1489
De guirlande is gemaakt van glitterpapier 


In het stencil vallen de mooie druppels van de Script stempel




Nog een opname van zij zodat je de laagjes goed ziet. Zo dit was het weer voor vandaag. Veel knutselplezier voor diegene die lekker aan de gang gaan. 

Groetjes,




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette