dinsdag 26 januari 2021

Mooie ik

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik er met een kaartje. Niet een ingewikkeld kaartje maar met de leuke achtergrond wel super leuk.


De achtergrond is gemaakt met DDBD Masks met DistressOxide inkt.



Aan de zijkant is eerst de mooie Stuctape stans geplaatst. 


6002/1564


Daar achter gestoken de mooie Floral Flourishes Branches 


6002/1565

Daar weer op de bladeren van Floral Flourishes Peony


6002/1514


Aan het lintje heb ik de Floral Flourishes Buckles geregen


6002/1566



Rechts onder heb ik de super mooie tekst gezet van Clear Stamp Autumn


6410/0525

Ik hoop dat jullie inspiratie hebben gekregen van deze blogpost en graag tot een volgend bezoekje!





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette