donderdag 8 juli 2021

Bloghop Hobbizz By the Fireplace

Dag allemaal,

Vandaag hebben we voor jullie een bloghop met het mooie papier "By the Fireplace" 

** klik {HIER} om de kit te bestellen **

Met het prachtige papier heb ik deze kaart gemaakt: 


Op de kaart heb ik een boekje gemaakt. 


Ik heb heel veel geknipt in de vellen en veel leuke embellishments toegevoegd op de kaart. 


Het boekje is gemaakt van de kaartjes die ook in de kit zitten. Per 2 afgesneden en daarna op elkaar geplakt, gevouwen en genaaid in de kaft.





Het opengeslagen boekje


Leuke teksten zitten ook in de kit.


Nog een close-up van het boekje

Zo dit was weer mijn uitleg. Je ziet hoe veelzijdig het is om alleen met de kit al zo'n kaart te kunnen maken. Jullie willen vast meer zien dus mag je door hoppen naar:


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Wat moet je doen?
  • Ga 8 juli 2021 langs de blogs van alle Hobbizz meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Hobbizz en laat daar ook een leuke reactie achter!
Hier alvast wat kleine sneakjes van de kaarten die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!


Heel veel plezier bij het hoppen.



4 opmerkingen:

  1. Super mooi boekje met dit geweldige designpapier! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geweldig set en een hele mooie kaart met een prachtig boek erop.

    Groet Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow super dat boekje op de kaart! Ik vind het papier fantastisch heb al twee pakken liggen voor de kerstkaarten dit jaar! Dit voorbeeld doet mijn handen kriebelen om aan kerst te beginnen. Bedankt voor de inspriratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig boekje geworden top!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette