vrijdag 9 juli 2021

The barn in kerstsfeer

Hallo allemaal,

Nooit gedacht dat ik in Juli al een kerstkaart zou gaan maken, maar de "Barn" en het nieuwe Bella Lulu vel zorgde ervoor dat ik dit jaar eens extra vroeg ben. Haha. Je kunt er maar vast één hebben liggen. 


De basis is een Dutch Doobadoo Card Art Star 470.713.697. Het designpapier is deels van Bella Lulu.



De gnoom is van Bella Lulu Under the tree


De pakjes en de boom zijn van het nieuwste vel van Bella Lulu Under the Tree. De besjes komen van Elizabeth Crafts design 1776 Florals 4


De poinsettia heb ik gemaakt van Soft Finished Cardstock en gekleurd met aquarelle verf. Natuurlijk nat gespoten en in vorm gemaakt. Eiskristall heb ik over heel de kaart geschud. Lekker kerstig!!


The Barn van Elizabeth Crafts design heerlijk toch. Wat een schatje. Ook veel zelf gekleurd met aquarelle verf zoals de ramen, deuren, het hooi en allemaal gestanst uit Soft Finished Cardstock.


Ik hoop dat ik jullie weer geïnspireerd heb met dit kaartje. Veel knutselplezier!



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)
 
470.713.697 Card Art Star3000/0097 Bella Lulu Knipvel Under the Tree3004/0010 Bella Lulu designpapier Kerstfeest 2.01861 Farm Collection Barn
1873 The Paper Flower Collection 3  Florals 12PSF103 Soft Finish Cardstock 30,5 x 30,5

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette