vrijdag 5 november 2021

35 jaar getrouwd

Hallo allemaal,

Gezellig dat jullie weer komen kijken op het blog. Ik heb voor jullie een kaartje vandaag voor een 35-jarige bruiloft.


Met de super leuke champagnefles van Carlijn Design maak je in een handomdraai een Slimline kaartje. Het papier is een oudje van Noor!design. 


Wat een mooi knipvel voor deze gelegenheid Just Married 3000/0103 van Bella Lulu.


Achter het bruidspaar de Doily snijmal met daarop de Elizabeth Crafts Design Planner Essential Stitched Numbers.


De kurk heb ik van echte kurk gemaakt en de waterspetters zijn van Foam glitter gesneden. 

Ik hoop dat jullie weer inspiratie hebben gekregen met deze blogpost en tot een volgende keer!




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)CDSN-0111 Snijmallen Slimline kaart 6 Champagne8535-00 - Foam Glitter wit3000/0103 Bella Lulu Knipvel Just Married1002/1001 Snijmal Hobbizz - Doily1863 Planner Essentials 37 - Stitched Letters & Numbers


1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette