dinsdag 16 november 2021

Shhh....

Hallo allemaal,

Nogmaals een CAS kaartje van mij met het leuke knipvel van BellaLulu Cow Party. Hij is toch ook zo tof:)


De basis kaart is een witte kaart die ik qua formaat altijd aanpas. Dus ik ga eigenlijk altijd aan de gang met de cirkel met het koetje erin en dan bouw ik de kaart naar buiten toe op. 
Ik heb weer een cirkel stans gebruikt met ribbelkarton. De dunne gele rechthoek is van Carlijn Design. De tekst komt van het knipvel Cow Party. 

Ik hoop dat jullie het weer een mooi kaartje vonden en inspiratie hebben gevonden.
Tot een volgende keer!



De materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 CDSN-0120 Snijmallen Snijmallen Mini Slimline kaart 23000/0108 Bella Lulu Knipvel Cow PartyCDSN-0122 Snijmallen Cirkels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette