maandag 7 februari 2022

Bella Lulu bloghop Bubblegum Wildlife


Dag allemaal,

Vandaag weer een nieuwe week en dus weer een bloghop voor jullie:

 

Wat moet je doen?
  • Ga 7 februari 2021 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
** klik {HIER} om het Bella Lulu knipvel te bestellen **


Jullie weten inmiddels dat ik van CAS kaartjes houd.Daarom heb ik er weer één voor jullie:

 
Op de achtergrond heb ik het papier van Bella Lulu Hartjesregen gebruikt.

470.784.076 Mask Art Slimline Plaid

 Achter de schattige olifant van dit knipvel is een Mask van Dutch Doobadoo gebruikt uit afgelopen collectie.Ik vind het zoo leuk om Masks achter een afbeelding te gebruiken, dus hopelijk heb ik jullie daarmee geïnspireerd.

De tekst YOU'RE SO SWEET staat ook op dit Bella Lulu knipvel Bubblegum Wildlife. Zo dat was het weer voor mijn bijdrage. Jullie mogen nu gezellig door hoppen naar:


Tot een volgende keer!








4 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette