maandag 28 februari 2022

Bloghop Bella Lulu knipvel

Dag allemaal,

Hier zijn we weer met een super leuke bloghop:

 

 Wat moet je doen?
  • Ga 28 februari 2022 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
** klik {HIER} om het Bella Lulu knipvel te bestellen **


Ik heb voor jullie een kaartje gemaakt met de Build Up Muis van Dutch Doobadoo. Ze is de moedermuis die gezellig met haar muizenjong een ijsje is gaan halen. 


470.784.102 Build Up Muis

470.784.102

De snorharen zijn kant en klare draden met pareltjes erop. De ketting losse pareltjes. Het is een beetje een sjieke muis geworden. 


Het strikje komt binnenkort bij Creative Craftlab. De achtergrond is een nieuwe Mask Art Slimline Confetti van Dutch Doobadoo. 

470.784.093 Mask Art Slimline Confetti

470.784.093

Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje hebben gevonden en hop nog even lekker door naar:


Dank jullie voor langskomen en veel plezier met hoppen.




















3 opmerkingen:

  1. Een heel leuk kaartje met die sjieke muis en haar kindje! Die snorharen vind ik echt een grappig idee. Maar die tanden vind ik wel een beetje eng (horrormuis). 🙈🤣

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette