zaterdag 19 januari 2013

A day to celebrate

Dag allemaal weer, wat een reacties heb ik gekregen op mijn CAS-kaartje! Wat ontzettend leuk dat jullie de moeite nemen om een berichtje achter te laten. Ik ben helemaal verrast:-)) Misschien moet ik toch eens wat vaker ietsje CAS denken. Vandaag doe ik dat helemaal niet, haha. Het is zelfs het tegenovergestelde. Ik begon het plaatje met: welke kleur zal ik nu eens gaan gebruiken?! Ik zag als eerste Dusty Concord en dacht dat wordt hem. De haren ingekleurd met Scattered Straw en toen moest er nog een kleur komen voor de rest en Picked Raspberry kwam in het vizier. Daarna heb ik me maar eens druk gemaakt over wat voor een papier ik zou pakken. Druk gemaakt zei ik en inderdaad het is een druk papiertje geworden. Toch het dan maar wat rustiger houden met de bloemen. Gekozen voor een bosje met een kaartje eraan. Aan het kaartje heb ik een kralen kettinkje gemaakt. Nu heb ik geloof ik genoeg erover gepraat en zal ik hem eindelijk laten zien, hier is ie dan:
Inmiddels is onze Fenna gedekt en dat betekende zo'n 3 keer naar het Harlingen rijden naar de dekreu.
Dat is van ons af zo'n 2 1/2 uur rijden. Hopelijk weten we over een week of 4 of er pups op komst zijn d.m.v een echo. We hadden het er wel een beetje druk mee, maar dat hebben we er wel voor over. Our fingers are  crossed!

Ik wens jullie allemaal een fijn creatief weekend toe!

Tot een volgende keer!

xoxo Annette




47 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart
    leuk dat je meedoet met de Challenge van EHI

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi

    Your card is beautiful,lovely colours and your image is so sweet and you have coloured fab.

    I am glad you got the snow:D:D

    Wish you a lovely and happy weekend:):)

    Merethe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Annette,wat een mooie kleuren, super vind ik dit kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Annette wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt, ik vind het een toppertje, echt super. Hoop zo dat het gelukt is met het dekken en jeetje wat een reis moesten jullie telkens maken.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig kaartje Annette, heel leuke kleurtjes, super!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi annette,
    niks teveel gezegd, sjonge wat is dit weer een prachtig kijkkaartje!
    doet niks af aan de vorige hoor ik vind ze beiden mooi!
    groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er prachtig uit Annette!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een prachtige kaart Annette toch ook leuk zo'n drukke kaart
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk Annette hele mooie kleuren gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een prachtige kaart Annette:0) leuke kleuren combi!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous Annette! Love the shape!

    Hugs
    Gina x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart Annettte.
    Heel leuk dat ik je vanmorgen heb gezien en gesproken.
    Ik nogmaals hoop ik dat er jonge puppy's komen.

    Fijn weekend,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterend kaartje Annette prachtige kleurencombinaties en mooi afgewerkt een dikke 10!!!!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje! Heerlijke kleurtjes. Leuk dat je meedoet met de challenge van Simply Magnolia.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtige kaart, alles past heel goed bijelkaar.
    ben benieuwd of alles goed is gegaan met jullie hond Fenna...en wie weet...puppy's!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtig kaartje, een erg mooie kleuren combinatie!
    En nu maar duimen :-).

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wauw wat een vrolijke en kleurrijk kaart, idd het tegenovergestelde van de CAS kaart. Hopelijk ben je niet voor niets 3 x op en neer gereden en heb je over een aantal weken een nest met kleine pups.
    Groetjes, marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart is dit Annette! Mooie kleurencomi en leuke details. Cas is even wennen vind ik zelf, maar heeft ook een bepaalde charme. En ach...bijna elke kaart heeft wel iets, vind je niet?

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Annette,
    wat een mooie en vrolijke kaart heb je gemaakt!
    Mooie details weer!
    Leuk dat je je kaart inzet bij ons van EHI!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een hele vrolijke kaart door de gebruikte kleuren en materialen Annette,dat is altijd welkom op zo'n grijze dag als vandaag,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben blij dat hij je vrolijk maakt!
      Fijn weekend verder!
      xoxo Annette

      Verwijderen
  21. Geweldig mooi Annette!
    Je CAS kaart heb ik gemist, ben benieuwd hoe ie is?

    Fijne zondag, gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kleurrijk kaartje Annette !

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige Kaart Anette, zo lekker fleurig. Gezellig dat je meedoet bij Simply Magnolia.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een hele mooie vrolijke kaart! Leuk model en prachtige details!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. This is a lovely combination of colours. So very cheerful. I have left you messages on IG hun for you to check my Blog out as there is a surprise for you. Hope to hear from you soon. Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig mooi kaartje Annette.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. mooie creatie heb je gemaakt ,bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  28. super mooi is hij weer geworden Annette en wat een mooie details.
    Prachig.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie vrolijke kaart, ik vind hem schitterend! Een fijne zondagavond nog!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een super mooie kaarten heb je erbij geplaatst. ik heb een beetje weinig tijd om te bloggen de laatste tijd, vandaar zo'n late reactie. Maar zo te zien gaat het weer heel wat beter met je!
    Hartelijke groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een gewldig mooi kaartje erg leuk! Leuk dat je meedoet aan de challenge bij EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Lief kaartje , Annette ! Mooie frisse kleurtjes. En wat gaaf dat jullie puppies gaan krijgen .... Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een lief kaartje en succes met de puppies.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een prachtige vrolijke kaart, Annette!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wow what amazing colouring! Thanks for sharing with us at Midweek Magnolias this week. Jen x

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een super mooi kaartje! Zo schattig in deze zoete kleurtjes, heel mooi gedaan.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Een schattig kaartje met vrolijke kleuren, daar wordt je helemaal blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een gezellig en zoet kaartje!
    En bedankt voor je deelname bij de creatieve zebra!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mooie kleurencombi Annette, heel erg mooi kaartje geworden. Oh ja en nog van harte gefeliciteerd dat je 2x gewonnen hebt met een challenge. Hartstikke leuk voor je dat 2013 zo goed begint voor je, dat belooft veel goeds niet waar? Groetjes en veel beterschap voor je man, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Lovely card and such beautiful colours. Thanks for joining us at Simply Magnolia. Tracy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik krijg echt zin in de lente als ik deze vrolijke kaart zie ( typte ik nu zittend op de bank met koude tenen haha) erg mooi en fris van kleur!
    Wat een mooie inktkleuren heb je zo plotseling bij elkaar gebruikt daar ben jij echt wel een kanjer in!
    Gaat het weer helemaal oke met je of heb je nog beperkingen?
    Ga even door naar je volgende post
    Bye

    BeantwoordenVerwijderen
  42. hoi anette
    wat een lieve kaart in vrolijke kleuren en dank voor het meedoen bij ymam
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette