zaterdag 12 januari 2013

In blijde verwachting!

Hallo lieve bloggers op deze zaterdag,
Bij mijn vorige post regende het de hele dag en nu is het een prachtige dag met veel zon. Het wordt met de dag kouder en dat gaat gepaard met zonnige perioden.
Het was vanmorgen trouwens ook al een zonnig begin: Ik dacht laat ik de challenges eens gaan nalopen. Ik had er ook niet zomaar meer erg in dat er 1 was die allang was afgelopen. Blijkt dat ik winnaar ben geworden bij Tilda's Town challenge#32 met mijn kaartje voor mijn beste vriendin Hanny: een winters tafereeltje
En of dat nog niet genoeg was ook nog winnaar bij Its a Magnolia Challenge#48 met mijn Happy New Year kaartje. Daar heb ik een mooie Magnoliastempel gewonnen. 
Wauw wat leuk om het jaar 2013 zo te beginnen. Na een rotjaar qua gezondheid is dit zeer zeer leuk. Ik ben er super blij mee. Ik heb vol trots de banners op mijn sidebar gezet. 
Vandaag wil ik jullie een simpel kaartje laten zien:
Er zijn twee collega's ( 1 is mijn bazin, maar het voelt als een collega) zwanger. Ik heb voor ze allebei een rustig kaartje gemaakt. De stempels zijn van Stampin'back. Super leuke sheet met leuke teksten en afbeeldingen voor baby's en hierbij zat dus ook deze geweldige afbeelding van een zwangere vrouw. Nou collega's,  ik ben blij dat jullie zwanger zijn en dat ik dan dus eindelijk deze stempels kan gebruiken.
Heel vaak dragen zwangere vrouwen een band om de buik heen.Ik hield het lintje voor het plaatje om een plekje te zoeken. En hop daar was het idee! Een sneetje in het papier en een mooi bijpassend lintje erdoor als band. 
Twee hartjes maken het plaatje compleet. Mijn collega's houden denk ik wel van rustig, maar voor mij is het een enorme uitdaging. Jullie zijn dit niet gewend van mij,meestal moet er van alles op de kaart. Maar hoewel ik dit niet vaak zo doe vind ik hem wel helemaal af.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Tot een volgende keer,

xoxo Annette


Ik doe met dit kaartje mee aan de volgende challenge:http://micassucas.blogspot.nl/2013/01/challenge-12-alles-maganything-goes.html



51 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je prijzen, wat een mooi begin in 2013. En je kaarten zijn super leuk Denk dat ze heel verrast zullen zijn met zo kaart
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, gefeliciteerd!
    Ik vind je zwangerschapskaart echt fantastisch! Dat heb je zoooo mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi zwangerschap kaartje Annette en natuurlijk van harte met je prijsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige kaart is dit...heel mooi!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Neen, dit zijn we zeker niet van je gewend, 't is bijna een shock op jouw blog zo'n kaartje te zien hihi! Prachtige, serene kaart, chapeau Annette!!
    Proficiat met je prijzen, echt een super start van 2013!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al is het een heel andere kaart dan anders, wel heel mooi! En nog gefeliciteerd met je prijzen, één had ik wel gezien (ik herkende de Edwin kaart van je blog).
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, totaal anders dan we van je gewend zijn, maar prachtig! Gefeliciteerd met je prijzen, inderdaad een goede start van 2012.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bedoel natuurlijk 2013, maar dat was volgens mij wel duidelijk hahahaha!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Annete,heel mooi gemaakt zo rustige kaart hoort er gewoon bij.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super mooi anette!
    en gefeliciteerd met je prijsjes! dat is altijd super leuk!!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je prijzen Annette, super voor je. En wat een schitterende zwangerschapskaarten heb je gemaakt voor je collega's, zo leuk gevonden met die band om hun buik, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw ik ben erg onder de indruk van die mooie stempel. Stampinback verkoopt erg mooie stempels.
    Bedankt voor je deelname bij MCSC. plaats je nog wel even ons logo in je sidebar dan kun je ook meedingen naar 1 van onze mooie prijzen deze maand.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi en stijlvol kaartje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig kaartje Annette en gefeliciteerd met je prijzen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a fabulous image Annette and I love what you did with the ribbon. Congratulations on your wins very well deserved xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het nieuwe jaar is goed begonnen voor jou, gefeliciteerd met je prijzen. En wat is dit een schittterend kaartje, prachtige stempel. Mooi met het lint en de hartjes. Echt SUPERMOOI!!
    Fijn weekend,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met al je successen, leuk om het nieuwe jaar zo te beginnen!
    Ik vind je kaartje prachtig, heel eenvoudig maar schitterend!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een super mooie kaart is dit Annette. Simpel of niet, hij is prachtig en wat een leuk idee van dat lint! Heel orgineel.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow this is a beautiful card - love the hearts too!

    Congratulations on winning the challenges!

    Hugs
    Gina x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt een goede start van 2013 voor je, proficiat!
    Mooi hoor je kaartjes en wat een idee dat lint!
    Fijn weekend.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi kaartje en gefeliciteerd met je prijzen! Een gezellig weekend, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met je prijzen Annette!
    Supermooi kaartje is dit, en wat een leuk idee om dat lintje zo te gebruiken!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geniet van je prijsjes! Leuk voor je!!
    Bijzonder mooi kaartje heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele mooie en stijlvolle kaart Annette en van harte gefeliciteerd met je prijzen.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een mooie kaart!! erg leuke afbeelding en het idee om zo een lintje eromheen te doen. ziet er goed uit.
    en gefeliciteerd met je gewonnen prijzen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met je prijzen.
    Prachtige kaart heb je gemaakt, ik vind de stempel ook bijzonder mooi, heel stijlvol.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dit is een heel mooi kaartje geworden, mooie zachte kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kaart!! Ik vind de stempel zo leuk!!! En helemaal hoe jij het lintje als buikband verwerkt hebt! Bedankt dat je de naam van de stempel genoemd hebt. Ik heb het even opgezocht en inderdaad een hele leuke stempelset! ik zet er sterk aan te denken om deze aan te schaffen. Was al langer op zoek naar zoiets maar had nog steeds niks gevonden...

    Fijne zondag!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is te koop bij Stampinback.nl sheet nr 130B voor diegene die ook interesse hebben.

      Verwijderen
  29. Mooi kaartje, Annette.
    En gefeliciteerd met je prijzen.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het zijn prachtige kaarten en heel origineel dat je het lint als draagband hebt verwerkt. De kleuren van de kaart zijn ook erg mooi.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ha Annette,
    ik vind het een vondst!! Wat een origineel idee om dat lintje erdoor te doen!
    Super!
    Weer eens een heel ander kaartje van jouw hand! Maar hier ben je ook goed in zeg!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een geweldig idee, zo'n mooie band eromheen !
    Het is een prachtig kaartje geworden, waar ze vast heel blij mee zullen zijn.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo Annette, wat mooi dit kaartje, en sterk dat je 'm so simpel hebt gehouden, dat maakt 'm extra mooi! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik ben helemaal weg van je chique kaart Annette! Zo mooi en sfeervol en de band is een heel leuk idee! Helemaal geweldig!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi hoi Annette,
    wat een super goed idee!
    Mooie stempel!
    Komt doordat je het zo rustig hebt gehouden heel mooi tot z'n recht!
    Prachtkaart! daar zulllen je collega's erg blij mee zijn!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Anette,
    Ook kaartjes waar je wat minder details op verwerkt heb kunnen heel mooi zijn. Dat bewijs jij maar mooi even met deze mooie kaart.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een prachtige kaart, erg leuk idee dat lintje zo.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Annette , allereerst proficiat met je beide prijzen !! Gaaf hoor. En dan dit kaartje .... super mooi ! Zo eenvoudig , maar zo veelzeggend. En dat lint heb je helemaal gaaf verzonnen ! Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een mooi kaartje! Met een mooie afbeelding en toch CAS! Leuk dat je meedoet bij MCSC!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Congrat Annette well done:):):)

    Your card is really really amazing,love the idea of ribbon.Its a clea and simpel card but I looooove it:):):):)Fab and stunning work.

    Wish you a lovely week:):)

    Thank you for your lovely comment on my blog:):)

    Love Merethe

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Prachtige stijlvolle CAS-kaart!
    Bedankt voor je deelname aan MCSC.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Leuk dat je bij mij een reactie achterliet op mijn lolly pop kaart. Ik dacht ik kom ook even kijken watjij maakte. WAAW, ik vind hem schitterend!! En dan dat lintje als band en die hartjes. Echt mega mooi! Die zullen echt gewaardeerd worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een mooie kaart! En dat lintje vind ik een heel erg mooi detail, goed bedacht! Leuk dat me meedoet bij MCSC.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een mooie kaart en gaaf idee om het lint als band te gebruiken! Dank je wel voor je reactie en bezoek op m'n blog; heerlijk om elkaar te kunnen inspireren zo! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een pracht van een CAS kaart!
    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Prachtige eenvoudige kaartjes, helemaal niet jouw stijl,maar héél mooi! Origineel idee met het lintje!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Jee zeg...zo anders dan ik van je gewend ben maar ook zo ontzettend mooi, een 10 Annette!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Heel anders dan de kaarten die je normaal maakt, maar deze rustige kaart is ook schitterend! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette