zaterdag 5 januari 2013

Happy New Year!!

Hoi allemaal in het nieuwe jaar!
Ik lees bij verschillende van jullie dat de kerstspullen al zijn opgeruimd, helaas bij mij nog niet. Dat is toch altijd wel een tijdrovend klusje, maar wat moet gebeuren. De kerstspulletjes hebben het de afgelopen weken  mooi opgefleurd. Wat gezellig is het geweest, maar veel te snel om.
Ik las op het itsamagnoliachallenge blog een leuke challenge waar deze kaart voor in aanmerking komt.
Maak een creatie met daarop een (nieuwjaars) wenstekst en maak gebruik van een Magnolia stempel.
Je kunt meedoen tot maandag 7 januari 17.00uur.
Dus iedereen die zin heeft, het kan nog...


Op dit kaartje heb ik gebruikt de volgende kleuren Distress inkt: Vintage Photo, Barn Door, Gathered Twigs, Black Soot, Tattered Rose, Faded Jeans, Pine Needles en Salty Ocean.
Ik heb de stempel knallend einde/ mooi begin door de midden geknipt en half aan de ene kant en half aan de andere kant van het plaatje laten uitsteken. Ik vond het wel een leuk gezicht zo met die klok van Marianne Design.

Ik hoop dat het jaar bij de meeste van jullie goed gestart is!
De beste wensen en tot een volgende keer!

xoxo Annette


Door de tip van Cards en Arts by Jol: het blog van Jolande heb ik dit kaartje ook nog mee laten doen met Dutch Card Lovers: Nieuwjaars wensen

34 opmerkingen:

  1. Good morning Annette and a Happy New Year! Your card is adorable Edwin looks so cute! Love the papers and the clock too! Hugs Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annette,
    ook voor jou de beste wensen en dat je maar helemaal mag opknappen en meer kunt freubelen:0)
    Je kaart is enig!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. voor jou ook de beste wensen.
    je kaart is prachtig, je kunt het ook mee laten doen bij DCL http://dutchcardlovers.blogspot.nl/
    daar is ook het thema nieuwjaarswensen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart in hele winterse kleurtjes! (Ookal is de winter hier nog niet gepasseerd). Heel leuk dat de nieuwjaarswensjes daar zo uit komen piepen!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij ziet er beeldig bij maar die arme Edwin moet maar snel een reisje Oostenrijk boeken en nog even flink oefenen hihihi!
    De kerstboom opruimen gaat 10x sneller dan opbouwen Annette, hier is alles gelukkig weer spic&span en over tot de orde van de dag!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Natuurlijk ook de beste wensen en wat heb je weer een super leuke kaart gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What een schatje, prachtig kaartje meis, knuf,xoxo, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is weer ontzettend leuk gworden Annette!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje en wat heb je hem prachtig ingekleurd. Leuk idee om die stempel in tweeën te knippen. Annette, een heel gezond en creatief 2013 gewenst! Fijn om te zien dat je weer volop aan de knutsel bent. Bij mij staat de kerstboom er ook nog. Ik vind de lichtjes zo gezellig, zeker met dit sombere weer. Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is weer een topper heel erg mooi
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi geworden, leuke details bedankt voor je deelname bij DCL

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Annette, dank je wel voor je leuke berichtje op mijn blog, ben ook even jou wezen neuzen nieuwsgierig als ik ben. Jeetje wat maak jij schitterende kaarten zeg, helemaal super. Ben dan meteen maar volger geworden zodat ik er nog vaak van kan genieten.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig mooi kaartje Annette.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij ook de beste wensen voor 2013. :)) Wat een super mooi kaartje heb je ervan gemaakt. Die afbeelding is zo gaaf en dat bolletjes lint eromheen staat geweldig. Leuke accenten heb je gebruikt. Helemaal super. ;)
    Leuk dat je meedoet met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dank je wel en ook voor jou een geweldig mooi en super creatief 2013 !
    Je kaartje vind ik helemaal supersss !
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaart weer, ik vind de stempel ook super!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Annette.

    Hoe gaat het verder met je?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lieverd, mooi gekleurd! Schitterende kaart!
    Alvast een fijne zondag, xx Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig gedaan heb je dat
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaart Annette , jij bent echt weer goed bezig in het nieuwe jaar!
    Bij ons staat de kerstboom ook nog hoor ( tot en met 3 koningen) inderdaad een hele klus om alles weer op te ruimen en ik ga al die lichtjes missen!
    Fijn weekend
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Annette,
    wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Hier zijn de spullen gisteren door mijn man en zoon opgeruimd. Heerlijk dat ik dat niet hoefde te doen en zij vonden het wel gezellig samen.
    Ik kon met mijn creatie niet meer meedoen bij de DCL, net iets te vroeg geplaatst!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lief kaartje, zo schattig!!! En wat een prachtige kleurtjes!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. En troost je .... ook hier staan/hangen de kerstspullen nog hoor; ik vind het altijd zo gezellig en zo kaal als alles is opgeruimd. Van de week zal ik toch aan de ruim moeten, want dochterlief is bijna jarig en dan moet het weg zijn. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mijn kerstspullen waren de dag na kerst de deur weer ui, ik ben altijd uit mijn doen met de troep die je er van hebt, Je kaart is weer prachtig Annette, mooie kleuren prachtig gekleurd, het gaat weer goed met de inspiratie zie ik wel, ga maar lekker zo door dan kunnen wij weer genieten van je mooie creaties.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig is hij weer Annette
    succes met de challenge.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi Annette,

    Your cards are lovely too!

    Thank you for your kind comments about my cards and for following me.

    I am now following you too!

    Gina x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schitterend kaartje, zoveel moois op te bewonderen!!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jij ook een heel gelukkig en gezond 2013 Annette!
    Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt! Een mooi winters plaatje...


    Lieve groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jij ook een goed 2013 Annette en nog veel knutselplezier,je bent in iedergevalgoed begonnen met dit kaartje.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Annette,
    Allereerst wil ik jou en al degene die je omringen een heel GELUKKIG, GEZOND en CREATIEF 2013 toewensen.
    Creatief gezien begin je het nieuwe jaar met een PRACHTIG kaartje.
    Hier zijn de kerstspulletjes opgeruimd.....vandaar deze late reactie.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig kaartje hoor bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette