maandag 5 oktober 2015

My Pumpkin

Hallo allemaal, 

Vandaag heb ik eens niet een kleursel zoals jullie gewend zijn. Ik wil jullie laten zien dat je Sennelier ook anders kunt gebruiken. Niet een afdrukje inkleuren maar juist om wit papier in de kleur te maken die matched bij het design papier. Hoe vaak heb je niet dat je gekleurde effen papier er niet echt bij past.
Met Sennelier kun je alle kleuren maken, dus pak een wit stuk papier en stans er bijv zoals ik de blaadjes uit. Ik vond dat hier groen wel mooi bij zou passen dus voilà kleurnummer 213 erop
Past precies en wat een mooi resultaat!
Ik heb dit doosje gemaakt van een Dutch Doobadoo-( BoxArt Pumpkin) mal
met DP Studio Light PPMBG20 My Botanic Garden
Van Joy Berry Sweet Paper Bloc heb ik de kersjes gestanst (Berry Sweet Cherry) en daarop heb ik ModPodge Dimensional Magic gedaan. 
De kersjes zijn van Hobby and You
De blaadjes zijn van Joy Crafts Berry Sweet Strawberry

Ik hoop dat ik jullie op een idee heb gebracht. Je kunt dus ook je afdrukje matten met een wit papier die in kleur gebracht is met de kleur die je gebruikt hebt voor je afdrukje. 

Tip: altijd je goede kleur papier bij de hand met je Sennelier!

Veel plezier en tot de volgende keer!



3 opmerkingen:

  1. Dit ziet er supergaaf uit......heel mooi gedaan en ik denk dat er zeker mensen zijn die dit idee gaan gebruiken....Ik heb geen sennelier....maar desondanks vind ik het een hele goede tip.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super tip joh! Heel schattig doosje Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette