woensdag 28 oktober 2015

Onder het parasolletje!

Hallo allemaal,

Zien ze er niet cute uit zo onder het parasolletje!
Met Sennelier worden ze eens zo mooi vind je niet.
Een heerlijk medium om mee te kleuren!


De volgende kleuren heb ik ervoor gebruikt:

Blauw: 308
Geel: 501
Okergeel: 252
Achtergrond: 703


En dit kaartje heb ik ermee gemaakt:


Ik ben begonnen met een wit stuk linnenpapier. Heel vroeger kon je zo'n stempel kopen met klittenband erachter van het merk Ready2stamp no.SHRS219. Eén van mijn eerste stempels en zo leuk dat die ook weer eens uit de kast mag komen.
Bestempelen met Distress Inkt en sprayen met water. 
In een vierkant stempelen op het papier en na sprayen wanneer het niet nat genoeg is. Drogen met de heattool.  Daar over heen dan een stempel van kippengaas gezet van het merk BoBunny#10105756. 
Verder met de kaart:
Dan komt er een vierkant stuk ribbelkarton, daar onder weer een blauwe linnen kaart. Met een witte pen heb ik lijnen getrokken en versierd. Ook een techniek die we de laatste tijd veel zien op FB. 
Jute touw en een embellishment en wat bloemen maken de kaart af.

Dit was het weer voor vandaag!

Tot een volgende keer!




4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig weer ,lekker vrolijk, mooi papier en met het lieve afdrukje is het echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Soms is het goed om eens te zien wat je zoal hebt hé?! Fijne dag! Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Super schattig dit kaartje Annette!
    Zo,leuk ook om te lezen hoe je dit gemaakt hebt!
    De kaart sweet 16 in je vorige post is ook echt een kunstwerk!
    Alvast een fijn weekend!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette