vrijdag 23 oktober 2015

Sweet 16!


Hoi Allemaal,

Gezellig dat jullie er weer zijn. Ik heb voor jullie een verjaardagskaartje!

 Tilda ingekleurd natuurlijk weer ingekleurd met Sennelier, niet meer weg te denken op mijn bureau.
Met de volgende kleurnummers:
Paars: 917
Groen: 805
Roze: 252/619
Bruin: 440
Achtergrond: 703

Op dit kaartje heb ik gebruikt:
GoKreate Frame #7
Papier van Studio Light Très Chic en Shabby Chic
Joy Crafts Noor!Design 6002/0358
Joy Crafts Noor!Design 6002/0304
LaLaLand Die: Heart Banners
Magnolia stans Veer, Mes en Vork en 
Magnolia DooHickey.5 bloemen
Plakparels

Zo dit was het weer van mijn kant!

Tot een volgend bezoekje!

3 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart, sweet 16.

    Liefs Bianca.
    biancasscrapcards.blogspot.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief!! Mooie zachte kleurtjes en zoveel te zien.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief!! Mooie zachte kleurtjes en zoveel te zien.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette