maandag 26 oktober 2020

Kerst memories

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer iets laten zien. Zoals meestal ik het ook dit keer weer een layout gemaakt van 30x30 cm 


Met twee Masks ben ik begonnen om negatief te stempelen met de Distress Oxide en Distress Inkt. Je smeer dus de mask in en stempelt daarmee. Dat geeft een mooie afdruk van je mask. Ik heb daarna het vel nog wat besprenkeld met water. 


470.715.620


470.715.618



Daarover heen komt nogmaals de Mask Alphabet met structuurpasta. Dat geeft ook wel een gaaf effect. 






Grunge Tickets zijn erg leuk voor de aankleding, altijd is er wel één te matchen.


491.200.005


Woord stickertjes vertellen het verhaal. Die leuke wagen met kerstboom is een stans van Noor!design.


491.200.001


Zo dit was het weer voor vandaag. Iedereen bedankt voor het bezoeken van ons blog en tot een volgende keer!






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette