zaterdag 10 oktober 2020

Tis the season

Hoi allemaal,

Voor vandaag heb ik een kerstkaartje op de planning staan. De achtergrond is bewerkt met structuurpasta en in dit geval een steentjes Mask.


Met Distress oxide spray heb ik de achtergrond blauw gemaakt. Daarover heen kwam een gaasje dat ik met dezelfde kleur gekleurd heb. Met een glans papiertje heb ik de Notebookcircles uitgestanst. 


6002/1515


Daarover heen komt de prachtige bloem Peony 6002/1514


Ook het blaadje komt in wit terug op de kaart. Op het bloemetje heb ik gestempeld met Silent Night Clear stamps 6410/0537. Deze heb ik ook langs de rand van de kaart gestempeld.


6410/0537

'Tis the season'  komt van het Label setje Warm&Cozy (zie hieronder)
6011/0426


De hertjes passen op elke kaart toch SUPER! 


6002/1508

Onder de bloem zitten nog wat kersttakjes van de Silent Night set 


6002/1509

Op de kaart heb ik nog wat structuurpasta gesmeerd om het winterse gevoel eraan te geven. 

Ik wens jullie een fijne dag toe en tot een volgend bezoekje aan ons blog.





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette