vrijdag 23 oktober 2020

Prettige Kerstdagen!

 Hallo allemaal, 

Gezellig dat je een bezoekje brengt aan ons blog. En ik ben blij je weer wat te mogen laten zien. Het is een kaartje geworden. Dit is het begin:


Als eerste ben ik begonnen met een DDBD Mask en structuurpasta. Dit heb ik laten drogen en daarna heb ik met inkt op geknoeid. Waterdruppels erop en lekker laten lopen en deze doen de rest. 


Toen ik tevreden was het ik Esmee 6002/1384 om de klok gezet. Die paste zo mooi en precies. Ik heb hem gekleurd met hetzelfde bruin als de kaart. 


De volgende stap waren de Silent Night Pine Branches uitstansen en kleuren met hetzelfde blauw van de kaart. Zo maak je één geheel.


6002/1509

De notebookcircles zijn zo divers te gebruiken. Hier heb ik hem als embellishment laten uitkomen achter de kerstboom.


6002/1515



De kerstboom 6002/1507


Het papier wat ik heb gebruikt is Warm& Cozy 6011/0655


6011/0655


De hertjes 6002/1508


Dit is het uiteindelijke kaartje geworden. Ik hoop dat ik je inspiratie heb gegeven en tot een volgend bezoekje aan ons blog.

Liefs,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette