donderdag 10 september 2020

Bloghop DDBD

Goedemorgen allemaal,

Zijn jullie weer klaar om lekker te gaan kliederen met inkt, structuurpasta, gesso en natuurlijk masks en meer leuks uit de nieuwe Dutch Doobadoo collectie? 

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

Nou wij wel hoor:) Het hele designteam heeft weer super leuke voorbeelden gemaakt!
Dit is mijn bijdrage geworden: een layout van 30x30cm


Ik ben begonnen op een wit vel en heb de mooie Mask 470.715.165 aan elkaar gelegd (dat is het mooie van deze mal) en bewerkt met Distress Oxide. Daarna heb ik delen van de Mask met krijtjes bewerkt en water op gespoten. Het stencil daarna op de precieze plek waar het hoort weer op het papier gelegd. En als laatste heb ik  DDBD structuurpasta op bepaalde plekken gesmeerd. Dit allemaal zie je hier onder op een close-up. De volgende stap is het papier en de rest uitzoeken.


Op deze layout heb ik twee mooie randstansen van Noor!design gebruikt. Deze heb ik bewerkt met Embossingpoeder en Distress Oxide. 


Soulmate komt van Paper Art Tekst: 472.950.008 
Dan zit er achter de foto ook nog Stuctape: 472.948.053



BFF  is van de nieuwe collectie Sticker Art Scrabble: 491.200.013

                           


Wat kun je weer veel met het chipboard doen zeg. Hier heb ik een deel met embossingpoeder bewerkt en het deel wat erin valt heb ik met DistressOxide gekleurd. Daarop zit de sticker 'Friends for life' van het stickervel Doodle tekst van de collectie van augustus 491.200.009

                     
 Het vlaggetje komt ook van dit chipboardvel 492.006.006.
You make me happy komt van het stickervel:  Grunge Tickets 491.200.005   


Als jullie mijn creatie gezien hebben kunnen jullie doorhoppen naar:




  • Ga 10 september 2020 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter! 
Succes!



5 opmerkingen:

  1. leuk gemaakt, veel details, die het helemaal af maken
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi deze scrap met de nieuwe masks! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig Annette, maar even een vraagje, wat bedoel je met mask met krijtjes bewerkt en dan nat spuiten? zou graag willen weten hoe je dat doet en of het water er dan niet onder loopt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Diana, je krijt (neocolors2) op je Mask en dan spuit je daar wat water op. Dan draai je hem om en gebruik je hem als een stempel(Je drukt hem aan met je vingers)

      Verwijderen
  4. Heel mooi dit Layout Anette...zo mooi die mask gebruikt...en bedankt voor de goede uitleg en de inspiratie...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette