woensdag 2 september 2020

Scr@pchallenge 30#

Hallo allemaal,

Wij hebben deze maand weer een Scr@pchallenge voor jullie!
En wat is ie weer leuk hè:
Mijn uitwerking:


is een bladzijde in mijn TN geworden. Eentje die ik er zo gelijk in kan plakken.
Eerst bewerkt met DDBD structuurpasta en daar over heb ik met DistressOxide gewerkt.



Het leuke papier is Spring Arrival en ook heb ik de bijpassende labels gebruikt van deze zelfde papierlijn

6011/0656
6011/0427

Dan heb ik de grappige bloemetjes erbij gemaakt van het Cutting stencil Spring.



We hopen dat jullie de uitdaging aangaan en dat we jullie layout voorbij zullen zien komen in onze Noor! Design Scrap groep.


Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar: 


En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na eind september met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan  maakt maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons een leuke prijs van Noor! Design. 


Veel plezier en we zien graag al jullie creaties tegemoet!




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette