vrijdag 11 september 2020

Bloghop Noor!design

 Hallo allemaal,

Er zijn weer zulke leuke designpapiertjes uitgekomen dat we er weer een gezellige bloghop van hebben gemaakt. Het is set papier en bijpassende labelvellen en een SCR@P papierset.


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop op 11 september langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Dit is mijn bijdrage aan de hop:


Ik heb voor jullie een layout gemaakt met als ondergrond het prachtige houtvel uit deze nieuwe collectie en ook de rest van het papier komt van uit deze set 6011/0663.



De vuurtoren heb ik gestanst uit kurk. 

 

6002/1442


Het zeepaardje heb ik uitgesneden uit het designpapier. 


Onder de foto de randstans Nathalie 


6002/1546


Bovenaan de Starborder 


6002/1494


Om het kurk terug te laten komen en om toch wat eenheid te krijgen op je layout heb ik de zeemeeuw ook gestanst uit kurk.


6002/1443

De ondergrond is met structuurpasta en diverse stencils van DDBD bewerkt. Nu je aan het einde bent gekomen van dit bericht mag je door hoppen naar:


Ga gezellig langs alle blogs van de Noor! meisjes en we hopen dat we jullie hebben mogen inspireren. 

Groetjes,







7 opmerkingen:

  1. superleuke zeg. Ik vind het toch steeds gewelding om te zien al die creativiteit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige pagina en leuk detail met kurk

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh ook jouw layout is schitterend Annette...wat een onwijs mooie details er allemaal op...Keileuk om met die nieuwe materiaaltjes aan de slag te gaan...bedankt voor je inspiratie!!
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf, wat heb je de aankleding van je lay out goed bij de sfeer van het papier gemaakt. Heel erg mooi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette