dinsdag 8 september 2020

Een kerstkaartje

Hallo allemaal, 

Vandaag heb ik een kerstkaartje voor jullie gemaakt. Het is zo'n mooi papier met mooie kleuren het Silver Bells Papier 6011/0654. Mooie vellen om te scrappen, maar ook zeker zo leuk om kerstkaarten mee te maken.




6011/0654

De vorm van de kaart komt van de Crafty Kit Alison  472.100.002


Het raam is van Sint Night ~Window~ 6002/1504


Achter het raam heb ik een tekst uit bovenstaande papierset genomen. In deze set zitten ook leuke embellishments om zelf te knippen zoals de slee hieronder. De slee en ook de rest van de kaart heb ik versierd met Vintage legend en Eiskristall.
De Star border steekt links en rechts achter het raam uit en is gemaakt van vellum. 



6002/1506

Nordic Christmas Trees mogen natuurlijk niet ontbreken op een kerstkaart.



6002/1493

De Silent Night Poinsettia heb ik gestanst uit cardstock en vellum. 


Kijk die poesjes nu eens lief zijn. Deze zitten in de Silent Night ~Window~ 6002/1504

Zo dit was het weer voor vandaag... een hele fijne dag gewenst en tot een volgende keer!







1 opmerking:

  1. wat een leuk kaartje heb je gemaakt ! mooi, al die fijne details, alles past netjes bij elkaar
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette