zaterdag 17 april 2021

Bloghop nieuwe lijn Dutch Doobadoo Mixed Media


Goedemorgen allemaal,

!

We zijn erg trots op de nieuwe Mixed Media lijn van Dutch Doobadoo. Het team heeft alvast wat voorbeelden voor jullie gemaakt.

Ik heb de Slimline Mask Mandala 470.784.001 gebruikt 


Voor jullie heb ik dit voorbeeldkaartje gemaakt:


Een rustig elegant kaartje om iemand op te beuren. De ondergrond is gemaakt met Flakes. Wat een gaaf effect heeft dat:) Op zaterdag 24 april geef ik bij Noor&Zo een demo met de Masks in combi met de flakes. Heb je zin om te komen dan wel graag even mailen of bellen naar de winkel om een plekje te reserveren. 


 
Sticker Art Engels 491.200.018


De nieuwe woordjes Sticker Art Tekst 491.200.021 staan op het skeletblad. Ik vond deze qua structuur wel erg mooi passen. 


Nog wat verdere aankleding:
 

Dutch Paper Art Tekst 472.950.008

Even een close-up


De laatste foto is die van de sneak. 

Je mag nu gezellig door hoppen naar:



Heel veel plezier en tot een volgende keer!








 

2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette