zondag 11 april 2021

Life is amazing


Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie hier op het blog een layout laten zien. 


Op deze layout heb ik met deels met een servet gewerkt en dat is de eend die eten aan het zoeken is onder water. De stippels heb ik links en rechts doorgetrokken en daarna heb ik de foto door geschilderd. 

Het kant en klare stuctape van DDBD heb ik rechts onder gezet.


472.948.053


Dutch Sticker Art komt weer op het stuctape


491.200.005

 En daar onder de Doodle tekst:

491.200.009

Zo dit was het weer voor vandaag! Ik hoop dat jullie inspiratie hebben gekregen van deze layout en tot een volgende keer!





 

1 opmerking:

  1. Wat een SUPER MOOIE layout heb je gemaakt Annette.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette