zaterdag 10 april 2021

THIS WAY

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer iets laten zien op het blog. Super leuk dat jullie een kijkje komen nemen. 


Ik heb voor jullie een layout gemaakt van 30x30 cm. 


Ik ben begonnen op een wit vel  met Chalks. Heb alle vakjes ingekleurd. Allemaal verschillende kleuren die dan een fleurig geheel verzorgen.  Daarna alles gefixeerd met spray.


470.715.824

Daarna heb ik de Mask ingesmeerd met NeoColors II en op dezelfde plek weer op papier gezet.

En dan krijg je dit.

Met de volgende Mask heb ik DDBD zwarte structuurpasta aangebracht 


Klik voor Masks hier: kit van 4 Masks


Deze heb ik zodra hij droog was ingesmeerd met gouden wax. 
Over de eerste Mask zijn nog wat ColorBurst korrels gezet. 


Nog wat stempels en de layout is klaar. 

Zo nu zijn we weer aan het einde gekomen van deze blogpost. Tot een volgende keer!













 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette