zondag 11 april 2021

Happy Laugh

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een layout laten zien aan jullie.


Zoals gewoonlijk ben ik begonnen op een wit vel. Daar heb ik de Mask Techno opgezet. Door middel van een dunne potloodlijn links te zetten kun je de Mask elke keer langs deze lijn zetten en de cirkels van boven naar beneden maken. Door daarna de hulplijn boven te zetten kun je de Mask langs deze lijn verplaatsen en blijf je recht. Ik heb dan ook de linkerlijn verplaatst, zodat je daar ook veel steun aan hebt. Het is even een precisie werkje maar dan staan er uiteindelijk 9 cirkels op je layout. 



470.715.177

Ik ben erachter gekomen wat een veelzijdige Mask dit toch is. Hij blijft je inspireren tot de meest mooie creaties. 

Bedankt voor het langskomen en tot een volgende keer!


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette