maandag 10 oktober 2011

Favourite colours


Mijn favoriete kleurtje van Distress Inkt is toch wel 'forest moss' en het bijbehorende kleurtje van H2O's is dan 'olive vine'. Samen met licht blauw een geweldige combinatie. Het plaatje is van Dawn's Stamps 2011.
Het grappige is dat ik, voordat ik het papier van Maja design kocht, al het lintje had meegenomen uit Leerdam. Dat was in de zomervakantie. Het is precies hetzelfde design van Maja. Los van elkaar gekocht en toch een match. Leuk toch.....:-)
Wil je je plaatje matten en je hebt niet dezelfde kleur papier, dan maak je het gewoon zelf met Distress Inkt. Gebruik dan bijvoorbeeld een A4 velletje en  het make-up remover driehoekje van de Hema. Pak dezelfde kleur als waarmee je het plaatje hebt ingekleurd en kleur de randjes. Sommige bloemetjes zijn ook weer zelf gekleurd.


XOXO Annette

1 opmerking:

  1. Wat een mooie kleurencombinaties!! Ik ben benieuwd naar je volgende kerstkaarten ;-). Lieve groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette