maandag 17 oktober 2011

Filmstrip

Met dank aan een idee van mijn scrapvriendin Hanny heb ik mijn eigen variatie ervan gemaakt.
Materialen die ik gebruikt heb:
  • Magnolia bloemen
  • Magnolia stans Dragon flies
  • Magnolia stans Romantic Lace
  • Magnolia stans Scalloped Tag
  • Pion en Maya design papier
  • Filmstrip Tim Holtz
  • Stempels Tatty Teddy  
2 Hartjes gebruikt op de filmstrip, die kwamen uit de Romantic Lace. Met naaimachine de randjes weer gedaan. Alle bloemetjes op de tag en het hartjes randje zijn los gestempeld. Ingekleurd met Distress Inkt en de randjes allemaal ook gedistressed. Jute-achtig gaas noem ik het maar even geeft lekker veel diepte in je kaart. De groetjes maar weer en tot de volgende keer!

XOXO Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette