vrijdag 28 oktober 2011

Look at the clock!

Eindelijk weer tijd om deze kaart erop te zetten. In het begin van de vakantie (hier in het zuiden is de herfstvakantie nog bezig) dacht ik veel tijd te hebben, maar de vakantie is toch te snel om.
Maar okay, dit is hem dan. Weer een freestyle edition, heerlijk om te doen, nooit wetend van tevoren hoe hij wordt, heel verslavend.
Op deze kaart heb ik van alles gebruikt:
  • Pion design papier
  • Onderzettertje
  • Tim Holtz snowflake met Gesso en glitters
  • Magnolia lovely fence
  • Magnolia bloemen
  • Houten embellishment
  • Tekst kerststempel van Stampinback in Gilze
  • Tim Holtz wijzertje van de klok
  • naaimachine stiksels
  • grote rood/witte paperclip
  • super grote belletjes van de Hema
  • leuke lintjes
Op naar de volgende kaart maar weer. Ik heb nu al zin om eraan te beginnen! Morgen zal ik er misschien wel tijd voor vinden. Nu op naar het kijken van de Voice.

XOXOAnnette

2 opmerkingen:

  1. Zo Annette, je hebt flink uitgepakt op deze kaart ;-). Wauw!! Hij is schitterend geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwww !! schitterend Annette. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette