zaterdag 29 oktober 2011

Walking in the snow!

Zo, wat is het toch heerlijk om weer mijn volgende kaart te presenteren aan jullie. Vanavond gaan we naar mijn dochter's vriend toe. Zijn moeder is gisteren 50 jaar geworden en het kaartje voor haar ga ik persoonlijk vanavond geven. Morgen zet ik het kaartje op de site hoor. Ik weet dat er veel kans is dat ze hem anders al gezien kan hebben. Dus als je dit leest Karin: Je moet toch nog even geduld hebben!

Bij het kaartje hierboven heb ik het volgende gebruikt:
  • Bloemetjes heb ik op deze kaart zelf gemaakt
  • Mooie rode besjes
  • Puffy snow rondom stempel en op hekje
  • Magnolia heart swirl
  • Snowflake met puffy snow
  • Naaimachine stiksels
  • zilverkleurig embellishment snowflake
  • H2O's verf: pewter en rain forest
  • Distress Inkt : Walnut Stain, Aged Mahagony, Spiced Marmelade en Black Soot
Alles spreekt wel voor zich denk ik, mocht je iets wilen weten dan kun je altijd een berichtje achterlaten hoor. Ik wens jullie allen een fijne zaterdag en tot volgende keer!

XOXO Annette

9 opmerkingen:

  1. Hoi Annette , wat een gave kerstkaart is dit !! Zoals je op mijn blog gelezen hebt , heb ik een beetje problemen met mijn lay-out. Zou jij misschien kunnen schrijven hoe je dat stap voor stap gedaan hebt.... Ik heb het precies zo gedaan als Sieta het voorschrijft , maar het lukt niet. GRGRGRGR. En bij jou ziet het er zo mooi uit.... Alvast bedankt . Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annette, wat leuk dat je mijn volger bent geworden. En wat een geweldig kaartje heb je gemaakt zeg! prachtige details en zo veel ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Annette,

    Wat maak je leuke kaartjes! Ik ben volger geworden, dat is er weer eentje bij! Heb je leuke spulletjes gekocht bij de Scrapheap??
    Tot blogs, gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Annette, Bedankt voor je leuke berichtje en dat je volger bij me bent geworden. Ik heb hier ook even rond gesnuffeld en heb hele mooie kaartjes gezien, blijf je dan ook zeker volgen. Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Annette,

    Wat een leuke kaarten maak je zeg, ben eens even door je blog heengefietst.
    Leuk dat je ons blog hebt gevonden, wij gaan jou ook volgen hoor.

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Annette,
    Ik vond het ook erg leuk om je op het laatste moment nog even tegen te komen. Altijd leuk om mensen met dezelfde hobby's te ontmoeten. Ik heb de kaarten die je op blog hebt staan bekeken en ik vind ze erg mooi. Ik zal je mijn huisadres even privé mailen... hahaha
    Ik maak kaarten bij gelegenheid. Ik ben nu hard aan het proberen om aan mijn kerstkaarten te beginnen. Verder ben ik een echte scrapper.
    Tot later...
    Groetjes, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Annette,

    Leuk je ontmoet te hebben vandaag! Leuke blog, ga er zeker mee door! Ik kom nog wel eens langs!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende details Annette en een prachtig werkstukje ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo, daar ben ik weer. Goed bezig!! Ik zie dat de toeven steeds groter worden. Erg mooi!! Leuke details ook. XOXO Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette