zondag 9 oktober 2011

Mijn eerste publicatie

Zo, de eerste invoeging is een feit! Vandaag heb ik heerlijk achter mijn bureau gezeten om te scrappen. Ik ben al een tijdje bezig met kerstkaarten (deze ga ik nog een keer aan jullie laten zien) maar vandaag heb ik er 3 gemaakt. De eerste staat hierboven. Het stempeltje gaat om een Special Edition van Magnolia. Ik heb het Maja Design papier vastgenaaid, het hartjes randje van Magnolia en het kerstboompje met embossingpoeder bewerkt (komt dat ook nog eens uit de kast). Het bloemetje is van Organza gemaakt, verschillende laagjes apart warm gemaakt met de heattool. Er zit ook nog een lintje op de kaart bijeengebonden met een koordje. Het leuke woorden stempeltje van Technique Tuesday doet het altijd goed. De besjes heb ik in de grote vakantie in Almere op de kop getikt. Super leuk voor een kerstkaart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette