maandag 10 oktober 2011

Freestyle



Drie kerstkaartjes met als rode draad houten embellishments bewerkt met Distress Inkt Vintage Photo en een tekststempel van ook dezelfde kleur. Freestyle kaarten maken doe ik graag. Alles kan en alles mag. Heerlijk. De eerste en derde kaart bevat een kant en klaar label bewerkt met Gesso met daarin een sinaasappelnetje gedrukt. Weer bewerkt met Vintage Photo.Wat stukjes grove spons doordrenkt met dezelfde kleur Distress Inkt bij de laatste kaart. Ik maak graag gebruik van ribbelkarton uit bijvoorbeeld een doosje koekjes. Het Magnolia hekje heb ik zelf gesneden en ook de hartjes. Inmiddels heb ik het Magnolia hekje aangeschaft. Dat is toch wel een stuk makkelijker. Bij de tweede kaart heb ik swirls gemaakt en die met lichtblauw embossingpoeder bewerkt. Het papiermerk van de tweede kaart is van Frost signature christmas My mind's eye. Alle randen van het andere Pion design papier zijn ruw gemaakt.

XOXO Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette