zondag 30 oktober 2011

Het bling oooh zo bling kaartje met Guus

 


Zoals beloofd hier het bling bling kaartje. In het voorjaar ben ik samen met Karin naar een scrapwinkel geweest. Daar vertelde ze me dat ze de bling bling wand daar helemaal geweldig vond. Alle strass steentjes dus. Dus dan is de keus voor een kaartje voor haar niet zo moeilijk. Bling is a part of her life, dus zie hier het resultaat. Op de kaart is Guus, de kat van haar, afgebeeld. De kat heeft een ziekte waardoor hij heel dik is en toen ik deze kat zag, dacht ik meteen aan hem. Dus al met al een aparte kaart, speciaal voor haar ontworpen.
Fijn dat jullie allemaal weer een kijkje kwamen nemen!

XOXO Annette

5 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart, Annette!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annette , wat een mooi bling-bling kaartje. En zo persoonlijk gemaakt door een afbeelding gelijkend op haar kat te gebruiken.... Erg leuk detail dat open-klap gedeelte en de verborgen tag. Compliment ! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Annette,
    Tja, deze prachtige bling-bling kaart heb ik lekker van je gekregen en ik ben er heel blij mee. Hij is prachtig gemaakt en persoonlijk. Ik snap niet waar je het geduld vandaan haalt.
    Hartstikke bedankt en heel veel liefs,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer erg mooie details, Annette. En wat een bling, bling!! ;-)
    XOXOX Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Annette,
    gezellig dat je volger bent geworden! Jouw creaties zijn prachtig! tot blogs!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette