woensdag 12 oktober 2011

Mijn derde workshop

De dochter van mijn collega werd 8jaar en ik heb een workshop gegeven. Van te voren ben ik met haar papier gaan uitzoeken bij de Scrapheap te Sprang-Capelle. Daar kun je leuke dingetjes los kopen die goed bij het papier passen. Daarna was het aan mij om van dat papier 3 kaarten te maken.
Op de dag van de verjaardag mochten de kinderen uit deze 3 kaarten er 1 kiezen om te maken.Al met al werd het goed verdeeld en konden we aan de slag. In de kaarten had ik verwerkt:
  • Scheuren van papier met een scheurliniaal
  • Distress randje maken
  • Schuren met schuurpapier
  • Het maken van bloemetjes met een pons
  • Kleuren van diverse plaatjes
  • Het vastmaken van een lintje met het nietmachine
  • Een kruisje van DMC garen in een knoopje
  • Het plakken van diverse papiertjes
  • Het uitknippen van het plaatje
Het was een warme maar zeer leuke middag met mooie eindresultaten!

1 opmerking:

  1. Ziet er goed uit. Leuk dat er foto's gemaakt zijn en uiteraard ook een leuke herinnering.
    Way the go!! Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette